Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Pink Hair - Ειδικές Κιμωλίες για τα Μαλλιά ツ

Καλημέρααααααα!
Χθες πήγα στο Athens Metro Mall και ήθελα να σας δείξω ένα όμορφο πραγματάκι που αγόρασα από τα Claire's
Ενώ δεν θα κοίταζα τίποτε άλλο από το μαγαζάκι και κατευθυνόμουν στο ταμείο.............ΤΣΑΑΑΑΑΑ! να σου κάτι χρωματιστές "μπαλίτσες". Πλησίασα να δω τι είναι αυτές και κατάλαβα πως είναι οι ειδικές "κιμωλίες" για να χρωματίσεις τα μαλλάκια σου. Ρώτησα και τη πωλήτρια και μου 'πε "ναι, είναι κιμωλία για τα μαλλιά". Και σιγά που δεν θα το αγόραζα!

Με το που πήγα σπιτάκι μου, από τα πρώτα πράγματα που έκανα είναι να το δοκιμάσω. Ήταν τα μαλλάκια μου πιασμένα πάνω και επέλεξα μια μικρή τουφίτσα για δοκιμή. Την έβρεξα κι άρχισα να τριβω τη κιμωλία πάνω στη τουφίτσα. Αμέσως άρχισε να βγαίνει ένα όμορφο χρωματάκι, ενώ εννοείται ότι τα χεράκια μου είχαν γίνει ροζ.  Έπλυνα τα χεράκια μου και θαύμαζα το αποτέλεσμα, χιχι :Ρ

Σας έβγαλα και μια πρόχειρη φωτογραφιούλα, να δείτε το χρώμα και το αποτέλεσμα. Μου φαίνεται ότι μωβ-ίζει λιγουλάκι - πράγμα που δε φαίνεται εξαρχής.
Δε σχολιάζουμε μαλλάκια παρακαλώ πολύ :Ρ

Εννοείται ότι αν βουρτσίσετε τα μαλλιά σας έχοντας εφαρμόσει το προϊόν αυτό, θα βάψει η βούρτσα κι εννοείται επίσης πως αν πειράζεις τα μαλλιά σου, θα αποκτήσεις ροζ χέρια!
Κοστίζει 5,50 ευρούλια και είναι ωραίο ειδικά για το καλοκαιράκι να 'χεις πολύχρωμα μαλλιά ^_^

ΑΑΑΑΑααα..περιμέντε μισό λεπτό να σας δείξω και τα παντοφλούνια που αγόρασα από το Claire's με 3,47 ευρώ! Δεν είναι πανέμορφα;

Αυτά από μένα, να περνάτε όμορφα και κουράγιο με τις ζέστες!!!

19 σχόλια:

  1. Den eixa 3ana akousei gia kimwlies gia xrwmatista mallia!! teleio fainetaiiiii <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιιιιιιιιιιι! είναι κουκλίστικο >_<

      Διαγραφή
    2. ξερις λατρευω της κιμολιες μαλιων σου δινουν ενα αλο λουκ σαν νασε moster high τελιες ειναι. μελεναι μυρτω κατριματζη ειμαι 28 χρονον και απο σπορ μαρεση πιο πολυ απολα η ηπασια

      Διαγραφή
  2. Τα "παντοφλούνια" είναι όλα τα λεφτά! :) Οσο για τη ροζ-μωβ τουφίτσα... Ενώ μ'αρέσει πολύ να τη βλέπω σε άλλα μαλλιά, πάνω μου δεν θα μ'άρεσε νομίζω! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειο και φαινεται να μη καταστρεφει καθολου την τριχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη η ροζ τουφίτσα.! <3
    Μου δημιουργήθηκε μια απορία όμως..
    Τα ρούχα δεν χρωματίζονται αν ακουμπήσει το μαλλάκι πάνω τους.?

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, προχθές έβαψα μια ολόκληρη τουφίτσα και ναι, η μαύρη μου μπλουζίτσα έγινε λίγο ρόζ, αλλά έφυγε αμέσως.. είναι όντως σαν κιμωλία -βγάζει δλδ τη σκόνη που βγάζη η κιμωλία..τώρα σε άσπρη μπλούζα, δεν έχω δοκιμάσει να σου πω :P

      Διαγραφή
  5. Oh I saw this product before and I really wanted to try it! It seems like a great deal!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε ρε! Τι ωραία! Κ εμείς όπως βολτάραμε σήμερα με τη Jo πετύχαμε σε μια βιτρίνα τα χρωματιστά κραγιονάκια που ψάχναμε στο καρναβάλι.Θυμάσαι; Οπότε,προετοιμάσου για τις επόμενες απόκριες! Κραγιονάκια+κιμωλίες=ο χαμός!:-D
    Guess_Who_Φω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι...κι εγώ βρήκα χρωματιστά κραγιόν και σας σκεφτόμουν ρεεεεε! :)
      θα γίνουμε καρναβάλια του χρόνου, yeaaaah! :*

      Διαγραφή
  7. tin thelw tin kimolia se mwwwwwwv!!!!
    http://chocomartiniheels.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λατρευω της κιμολιες μαλιων σου δινουν ενα moster high λουκ. μυρτω κατριματζη

    ΑπάντησηΔιαγραφή