Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Most Used Nail Polishes for August

Heyyyy..! Καλό μήνααααααα... τελευταίος μήνας πρακτικής και ας ελπίσουμε να πληρωθώ!
Χάθηκα λίγο,ε; Είχα πάει διακοπές μαζί με τον φίλο μου στη Πάργα και δεν είχα καθόλου χρόνο για το blog! Περάσαμε καλούτσικα, δεν τρελαθήκαμε καθόλου για τη Πάργα.... άπειρος κόσμος σε σημείο που δε μπορούσες να περπατήσεις...δρόμοι ανηφορικοί και κουραστικοί...φαγητό ακριβό και απαράδεκτο στα περισσότερα μέρη...εξυπηρέτηση στα μαγαζιά και στο ξενοδοχείο υπό του μηδενός..Παρόλα αυτά ωραίες θάλασσες
Για άλλη μια φορά, χωρίς πολλά λόγια, πάμε να δούμε τα πιο φορεμένα βερνίκια νυχιών για το μήνα Αύγουστο!
Essence Tribal Summer no.03 TA-LA-RA
Όταν το είδα το ερωτεύτηκα! Nude γλυκό χρωματάκι από τη καλοκαιρινή σειρά της Essence που κοστίζει γύρω στα 2 ευρούλια τα 8ml. Το καλό με τέτοια χρώματα βερνίκια νυχιών, είναι ότι και να ξεφτύσει σε κάποιο σημείο, δε κάνει τόσο "μπαμ" στους άλλους, μιας και είναι τόοοοσο κοντά στο χρώμα του δέρματος. 2 στρώσεις
Umbrella no.117 
Στη βαλίτσα για τη Πάργα έφυγα με 3 βερνίκια νυχιών και γύρισα με 20..Ναι, ναι! Καλά ακούσατε.. Έψαχνα καιρό το ιδανικό καλοκαιρινό γαλάζιο χρώμα για τα νύχια. Το αγόρι μου με βρίζει γιατί όλα τα χρώματα που αγόρασα είναι "ίδια", όπως υποστηρίζει, αλλά εγώ τη βλέπω πεντακάθαρα τη διαφορά. Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ λοιπόν ήταν αυτό το οικονομικό βερνικάκι που μου κόστισε 0,99 ευρώ τα 12ml.. Totally love it! - 2 στρώσεις
Bourjois 1 Seconde no.09 Lavande Esquisse
Τα συγκεκριμένα μανό της Bourjois τα έχω μπανίσει καιρό τώρα. Μου αρέσουν όλα όσα έχουν κυκλοφορήσει. Τα πήρα σε προσφορά που νομίζω τη βρίσκετε παντού (από 7,90ευρούλια, 1ευρώ μείον=6,90)-9ml. Όμορφο πλακουτσωτό βουρτσάκι που με ένα πέρασμα βάφει το νύχι. Παρόλα αυτά σε 2-3 μέρες άρχισε να μου ξεφτύζει, οπότε δεν πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του. -2 στρώσεις
Erre Due Exclusive no.184
Αγορασμένο πέρσυ - Το πιο πολυφορεμένο μου μανό για το 2012. Χρώμα που κάνει μπαμ και φυσικά ταίριαζε και με τα παντοφλάκια μου. Τιμή δυστυχώς δεν θυμάμαι, αλλά όπως και να 'χει τα αξίζει τα λεφτάκια του. -2 στρώσεις
Erre Due Last Minute no.93
Κι αυτό αγορασμένο πέρσυ. Το είχαμε δει σε μία σερβιτόρα θυμάμαι στη Πάτρα με τη Jo. Πριν φύγουμε είπα στη Jo "δες ξανά τα νύχια της και αυτό το χρώμα να σου χαρακτεί στη μνήμη γιατί πρέπει να το αγοράσω". Έτσι λοιπόν στα Hondos λίγες μέρες μετά, μας χτυπάει καμπανάκι και στις 2 μας. Ναι λοιπόν! Αυτό ήταν. Αυτό το απίστευτο "ζουμερό" πράσινο χρώμα πλέον θα κοσμούσε τα χεράκια μου. Περσινός έρωτας και τιμή πάλι δε θυμάμαι! -2 στρώσεις

Αυτά λοιπόν ήταν τα βερνίκια νυχιών που φόρεσα περισσότερο τον Αύγουστο! 
Ποιό σας άρεσε πιο πολύ;

Να σας πω εδώ πως ο διαγωνισμός που έτρεχε για το μήνα Αύγουστο έχει λήξει. Και η νικήτρια είναιιιιιιιιιιι η... 


Demi Mist

Συγχαρητήρια Demi...! Πάντα τυχερήηηηηη! Θα περιμένουμε τη κριτική σου για τα καλλυντικούλιααα >_<

Όσοι/ες δεν κερδίσατε, μη μου στεναχωριέστε! Θα υπάρξουν κι άλλοι διαγωνισμοί!

Εύχομαι να περάσατε όμορφα στις διακοπές σας και να γεμίσατε μπαταρίες >_<

Φιλιά πολλά

11 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα μανό σου!
    Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα δώρα!
    Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω!
    Χαίρομαι πολύ που άρχισε τόσο ωραία ο μήνας, μιας που είναι και ο μήνας που πρώτα ο Θεός θα γεννήσω.
    Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένα χρώματα όλα, το nude το έχω και εγώ και είναι πολύ κομψό χειμώνα καλοκαίρι! Συγχαρητήρια στην Demi mist και με το καλό να φέρει στον κόσμο το μωράκι της!
    kisses
    Mary
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nice color selection you have here.

    P.S. I'm back :).
    http://drastic-plastic-fantastic-plastic.blogspot.ro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σας ενημερώσω ότι βερνίκια bourjois μπορείτε να βρείτε εδώ:
    http://bebeauty.gr/31-nail-polish
    σε πολύ καλύτερη τιμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxaxxaxaxaxxa δεν καταλαβαίνουν τα αγόρια από χρώματα!
    Υπέροχα όλα!!Ξετρελάθηκε όμως με το πράσινο erre due και το μωβ!!Super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όλα τα χρώματα τόσο καλοκαιρινά και πανέμορφα! <3
    Πραγματικά δεν άξιζε στην Πάργα? :(

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ooo gorgeous colours! I especially love the purple and the orange ones :) We have just started following your blog and love it! Maybe you would like to check us out and follow back?
    www.ourlondonwardrobe.com
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω πάει Πάργα μονοημερη και έχω περάσει σουπερ! Επρεπε να παρετε το πλοιο που παει μεχρι Παξους-Αντιπαξους να δειτε νερα...φυσικης πισινας!!! Όσο για τα μανό, όλα πανέμορφα χρώματα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή