Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

✎ Pharmasept Review

Καλησπέρα κορίτσια!
Σήμερα θα μιλήσουμε για κάποια προϊόντα που μου 'στειλε (το καλοκαίρι νομίζω) η Pharmasept. H Pharmasept είναι ελληνική εταιρεία 16 περίπου ετών. "Η φιλοσοφία της βασίζεται στο να προσφέρει φυσικές ποιοτικές λύσεις για την καθημερινή φροντίδα, με σεβασμό πάντα στην ευαίσθητη επιδερμίδα. Με βάση μια πληθώρα συστατικών φυσικής προέλευσης και σε συνδυασμό με την  επιστήμη, τα προϊόντα της PHARMASEPT λειτουργούν προληπτικά και καταπολεμούν τις εξωτερικές επιθέσεις που ταλαιπωρούν την προσωπική υγιεινή". 
Πάμε να σας δείξω ποιά προϊόντα τους δοκίμασα!
Αρχικά δοκίμασα το Pharmasept tol velvet hygienic shower camelia, το οποίο είναι ένα αφρόλουτρο για σώμα, πρόσωπο και ευαίσθητη περιοχή. Περιέχει καλέντουλα (που έχει ευεργετικές ιδιότητες για το δέρμα και ανακουφίζει την ευαίσθητη επιδερμίδα), πρωτεϊνες σιταριού και προβιταμίνη Β5 (που ενυδατώνουν την επιδερμίδα)
Αρχικά ερωτεύτηκα το άρωμά του! Είναι κομψό, "πλούσιο" και πολύ ξεχωριστό. Χρειάζεται λίγη ποσότητα για να κάνει ικανοποιητικό αφρό. Νιώθεις το σώμα καθαρό και ενυδατωμένο. Φυσικά και το δοκίμασα και στο πρόσωπο και έμεινα απολύτως ικανοποιημένη, μιας και μου αφαιρούσε τη λιπαρότητα και δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό. Ωραία λύση για ταξίδια αν δεν θέλεις να κουβαλάς πολλά μαζί. Η τιμή του είναι στα 6,90 (300ml) και είναι ένα αφρόλουτρο που θα πρότεινα και σκοπεύω σίγουρα να το αγοράσω. 
Αν το βρείτε μπροστά σας, απλά μυρίστε το!
Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και το Pharmasept tol velvet soothing cream, που είναι μια κρέμα ενυδάτωσης για σώμα και πρόσωπο. Περιέχει ω3-ω6 λιπαρά οξέα (που δημιουργούν ένα φιλμ προστασίας στο δέρμα), γάλα βρώμης και καλέντουλα (που βοηθούν στην άμεση επαναφορά του ξηρού δέρματος). Και αυτό είχε απίστευτα ιδιαίτερο και πλούσιο άρωμα (μου μύριζε μωρό που πίνει γάλα). Μου άρεσε τόσο πολύ που για καιρό δε χρησιμοποιούσα άρωμα, αλλά άπλωνα σε όλο μου το σώμα την τέλεια αυτή ενυδατική και μύριζα για ώρες! Είναι ό,τι πρέπει για ξηρές επιδερμίδες μιας και προσφέρει τέλεια ενυδάτωση. Ειδικά τις φορές μετά το laser που τα ποδαράκια μου είναι σε άσχημη κατάσταση λόγω ξηρότητας, ήταν για μένα σωτήριο προϊόν!
Ασφαλώς το δοκίμασα και στο πρόσωπο,αλλά δε μου ταίριαξε γιατί έχω αυξημένη λιπαρότητα. Φαντάζομαι για ξηρά δέρματα με "αίσθηση τραβήγματος" θα είναι ιδανική! Τιμή 10 ευρώ (150ml)
μεταξύ μας.. το αφρόλουτρο και η ενυδατική κρέμα ήταν μακράν τα αγαπημένα μου!
Τέλος δοκίμασα το Pharmasept tol velvet intensive foot cream, που είναι μια κρέμα με κερατολυτική δράση για τις σκληρύνσεις σε πόδια, γόνατα και αγκώνες. Περιέχει οξέα φρούτων (που απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα) υαλουρονικό και σαλικυλικό οξύ (που επαναφέρουν την ελαστικότητα του δέρματος). Η μυρωδιά του είναι ευχάριστη, κάτι μου θυμίζει, αλλά δεν το 'χω βρει ακόμα. Να σας πω την αλήθεια μου, προβλήματα με σκασμένες φτέρνες έχω γενικά τα καλοκαίρια, αλλά περπατάω συνέχεια ξυπόλυτη, άρα δε μπορώ να σας πω ότι είδα κάποια διαφορά στις φτέρνες, μιας και δεν έκανα σωστή χρήση. Στους αγκώνες όμως που καμιά φορά είναι σκληροί και το δοκίμασα, μπορώ να πω ότι με τη πρώτη εφαρμογή μαλάκωσαν. Τιμή 7,60 (75ml)  
____________________________
 Αυτή ήταν η άποψή μου για τα προϊόντα Pharmasept που δοκίμασα. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; αν ναι, ποιά είναι η άποψή σας;
____________________________
Φιλί.

19 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα από τη συγκεκριμένη εταιρία...
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τη πρώτη ευκαιρία δοκίμασε, νομίζω θα τα ευχαριστηθείς ^_^

      Διαγραφή
  2. Η κρέμα για σώμα και πρόσωπο είναι πολύ ενδιαφέρουσα! Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενδιαφερουσα εταιρια φαινεται..δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα θα ηθελα..με προβληματιζει λιγο το γεγονος οτι τα προϊοντα κανουν και για σωμα και για προσωπο και για ευαισθητη περιοχη..δεν θα επρεπε να ειναι εξειδικευμενα?? ή ειναι τοσο φυσικα που κανουν για ολα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μένα γενικά με προβληματίζει αυτό σε προϊόντα, αλλά από τη στογμή που τα βλέπω σε φαρμακεία, τα εμπιστεύομαι! φιλίιιιι!

      Διαγραφή
  4. εχει φοβερα πραγματα η Pharmasept , εγω εχω δοκιμάσει και την κρεμα με παγο για τους μυικους πονους που κανει φοβερη δουλεια.
    ειχα γραψει και στο μπλογκ μου γι αυτη
    http://fay-justbeauty.blogspot.gr/2014/02/pharmacyonclick.html?spref=fb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλα υποσχομενη εταιρια τελικα!!τελειο review!
    Fmagazino.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατ'αρχήν έχουν πολύ όμορφες και κομψές συσκευασίες!Μου άρεσε πολύ το πρώτο προϊόν γιατί είναι πολυχρηστικό και ιδανικό για ταξίδια όπως λες κι εσύ!Έκανες πολύ ωραία παρουσίαση των προϊόντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραιο review, δεν τα εχω δοκιμασει αλλα κ οι συσκευασιες ειναι ομορφες κ διαβαζω καλα λογια θα τα εχω υποψιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα!
    Έχεις βραβειάκι! http://thebeautyslap.blogspot.gr/2014/02/14-gifts-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή