Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Collagen Pro-Active review

Καλησπέρα κορίτσιααα!
Πριν από καιρό, η collagen power είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει για δοκιμή ένα μπουκαλάκι υγρό πόσιμο κολλαγόνο - Collagen Pro-Active και την ευχαριστώ πολύυυ! 
Το κολλαγόνο είναι το κύριο συστατικό των βασικών δομών του σώματος και του συνδετικού ιστού. Ο οργανισμός μας παράγει κολλαγόνο, αλλά από την ηλικία των 25 αρχίζει να μειώνεται η παραγωγή του, πράγμα που έχει αρνητικά αποτελέσματα στο σώμα μας. Δεν μπορούμε να προσλάβουμε το κολλαγόνο μέσα από την τροφή. Ο μόνος τρόπος που μπορούμε να αυξήσουμε το κολλαγόνο στο σώμα μας και να δούμε τα θετικά του αποτελέσματα, είναι μέσα από συμπληρώματα διατροφής. Και εδώ έρχεται αυτό το μπουκαλάκιιι..
Τι υπόσχεται;
Ενδυνάμωση νυχιών  Καταπολέμηση κυτταρίτιδας  Αύξηση μεταβολισμού  Βοηθάει τα άτομα με τριχόπτωση  Βοηθάει την επιδερμίδα να δείχνει νέα και μειώνει τις ρυτίδες  Βοηθάει άτομα που ταλαιπωρούνται από αρθριτικά προλήματα Δίνει τέλος στην δυσκοιλιότητα
 για περισσότερες πληροφορίες μπείτε εδώ

Το κολλαγόνο δεν το δοκίμασα εγώ, μιας και δεν έχω καμμένα μαλλιά, αδύναμα νύχια ή κάποιο δερματικό πρόβλημα, οπότε θεώρησα πως δεν το είχα τόσο ανάγκη εγώ, όσο η μητέρα μου που έχει οστεοπενία. Η κριτική λοιπόν που θα διαβάσετε παρακάτω είναι της μητέρας μου..

«Ετών 54 με οστεοπενία και όλα τα της ηλικίας.
Το προϊόν έφτασε για την κόρη μου και αποφάσισα λόγω ηλικίας να το χρησιμοποιήσω εγώ. Το πρώτο που παρατήρησα άμεσα, ήταν μια καλύτερη ελαστικότητα στις αρθρώσεις μου. Επίσης, εν μέσω μετακόμισης και μεγάλης σωματικής καταπόνησης δεν είχα κανένα μπλοκάρισμα στη μέση μου, που είναι πολύ ευαίσθητη. Άλλο που παρατήρησαν οι γύρω μου, ήταν η καλύτερη όψη των μαλλιών μου. Είδα ακόμη περισσότερη ευκολία στις επισκέψεις μου στη τουαλέτα, πράγμα πολύ σημαντικό για μένα.Το αρνητικό που βρήκα είναι η γεύση και η υφή του. Μάλλον θα αγοράσω κι άλλο μπουκάλι, αλλά αυτή τη φορά θα δοκιμάσω τη γεύση με το λεμόνι».

Να σας πω εδώ πως η τιμή του είναι 50 ευρώ. Παρόλα αυτά, αν ψάξετε σε online φαρμακεία, θα το βρείτε και πιο οικονομικά (γύρω στα 40 ευρούλια).

Εσείς έχετε δοκιμάσει το Collagen Pro-Active; Αν ναι, πώς σας φάνηκε; Αν όχι, θα του δίνατε μια ευκαιρία;

4 σχόλια:

  1. Αγόρασα και εγώ το κολλαγόνο μου επειδή έβλεπα τα νύχια μου να σπάνε πολύ εύκολα ενώ ήταν πάντα πολύ σκληρά επίσης έχω θέμα με την μέση μου ... (:
    Έχω δει αλλαγή στα νύχια μου.
    Έχουν επανέλθει!!!
    Έχω κάνει σχετικό post όποτε θες ρίξε μια ματιά.:)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο καθένας όπου έχει πιο πολύ πρόβλημα βλέπει τη διαφορά! θέλω κι εγώ να το δοκιμάσωωωωω, όχι μόνο η μητέρα μου, χουχου :P

      Διαγραφή
  2. Όμορφο το ποστ σου!!!! Θέλω κι εγώ καιρό τώρα να το δοκιμάσω και νομίζω πως μετά από αυτό το ποστ θα το επισπεύσω, γιατί έχω θέμα με τα νύχια/μαλλιά και με το δέρμα μου:Ρ

    Σ ευχαριστούμε πολύ<3
    Σε ακολουθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή