Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

☼ Yves Rocher review ☼


Καλησπέρααααα!
Σήμερα θα γράψω για κάποια προϊόντα που κέρδισα σ'ένα διαγωνισμό της Yves Rocher δίκτυο Αρνίδου εδώ και καιρό. Βασικά αυτό που κέρδισα ήταν η κρέμα σώματος με το πλούσιο άρωμα βανίλιας βιολογικής καλλιέργειας Yves Rocher. Ενώ όμως έδινα τα στοιχεία μου, ερωτήθηκα για τις ανάγκες και τα προβλήματα του δέρματός μου. Έτσι, όταν ήρθε το δωράκι που κέρδισα, υπήρχε κι άλλο δώρο-έκπληξη μέσα, το Yves Rocher pure system clean pore για καθαρισμό προσώπου και διάφορα δειγματάκια! Ευχαριστώ λοιπόν τη Μαρία Αρνίδου για τη γλυκιά επικοινωνία και που νοιάστηκε για τις ανάγκες μου! 

Κάτι που θα σας ενδιαφέρει:
Το Yves Rocher δίκτυο Αρνίδου είναι ένα δίκτυο της Yves Rocher με πολλες υπηρεσίες. Mέσα από αυτό όποια κοπέλα θέλει, μπορεί να έχει μόνιμες εκπτώσεις σε ΟΛΑ τα προϊόντα, δωρεάν δείγματα και έντυπα αυτόματα με την 1η παραγγελία. Θα μπορεί να παρακολουθεί δωρεάν σεμινάρια ομορφιάς σε όλη την Ελλάδα. Αυτό είτε για να έχει για την προσωπική της χρήση προϊοντα, είτε αν θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τη σελίδα εδώ.

Ας μιλήσω όμως τώρα για τα δωράκια που κέρδισαααα!

Να πω για τη κρέμα σώματος με το πλούσιο άρωμα βανίλιας βιολογικής καλλιέργειας Yves Rocher. Αρχικά ξετρελάθηκα με τη πολύ γλυκιά και πρωτότυπη συσκευασία! To άρωμά της είναι τέλειο, μιας και μου αρέσει πάρα πολύ η μυρωδιά της βανίλιας!  Απορροφάται γρήγορα από το δέρμα, χωρίς να το αφήνει λιπαρό και το ενυδατώνει τέλεια! Επίσης, το διακριτικό της άρωμα διαρκεί ώρες και το δέρμα μου γίνεται απαλό και "μεταξένιο"! 

Το Yves Rocher pure system clean pore για καθαρισμό προσώπου (χωρίς paraben - με βιολογική αλοη βέρα), το χρησιμοποιώ πολύ καιρό και το έχω αγαπήσει. Μυρίζει πολύ ιδιαίτερα (δε μου θυμίζει άρωμα αλόε βέρα που δεν μου αρέσει), αλλά δε μπορώ να περιγράψω το άρωμά του. Είναι ένα τζελ με μικρούς-κούτσικους κόκκους και πιστεύω ότι "κάθεται κουτί" στο δέρμα μου, μιας κι έχω θέμα με τα μαύρα στίγματα. Οι κόκκοι καθαρίζουν τους πόρους μου, με αποτέλεσμα να βλέπω καθαρό το δέρμα μου για πιο πολύ καιρό! Είναι κάτι που θα το αγόραζα εύκολα! Δείτε βιντεάκι για τα προϊόντα της σειράς Pure system εδώ.

Αυτή ήταν λοιπόν η άποψή μου για τα πρώτα προϊόντα της Yves Rocher που δοκίμασα στη ζωή μου! Έμεινα πολύ ικανοποιημένη και θα ήθελα να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα της.

Καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοοοο!


Επίσης, αύριο λήγει ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ που τρέχει στο blog μου με δώρο ένα σετ με 2 προϊόντα αντηλιακής προστασίας για πρόσωπο και σώμα από την Castalia. Aν σας ενδιαφέρει να πάρετε μέρος, ελάτε εδώ!

37 σχόλια:

  1. den exw dokimasei pote proion tis yves rocher!!auti i krema pantws fainetai polu endiaferousa!! :D :D
    megeiaaaa sou..na eisai panta tuxeri!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραια προιοντα,να τα χαρεις και παντα τυχερη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με βάζεις σε πειρασμό να αποκτήσω την κρέμα σώματος.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και τα δυο αλλα ειδικα το δευτερο φαινονται πολυ δελεαστικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το τελευταίο είναι μεγάλη αδυναμία,μιας κι έχω θέμα με τα μαύρα στίγματα! :)

      Διαγραφή
  5. Στο παρελθόν την έχω πάρει τρείς φορές αυτή τη κρέμα βανιλια....απο τις αγαπημένες μυρωδιες και πολυ καλη ενυδατωση... Εχω κρατησει και τα βαζακια...
    φιλια
    Μαιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείταιιιι! κι εγώ δεν έχω σκοπό να πετάξω το βαζάκι ;)

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας, αν και έχω κάποια δειγματάκια τώρα που το σκέφτομαι... μετά τη θετική σου εντύπωση, καιρός είναι να τα χρησιμοποιήσω!!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με κολάζεις με αυτή την κρέμα βανίλια... καθώς η αγάπη μου για οτιδήποτε περιέχει βανίλια, δεν κρύβεται ανά τα χρόνια!!! Πολύ όμορφο post.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό με τη βανίλια το θέλω! Φαίνεται τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή