Σάββατο 18 Μαΐου 2013

L’ Oreal Paris CC Cream Anti – Redness ✘


Kαλημέρα κορίτσιαααα! Επιτέλους Σάββατο κι επιτέλους έφτιαξε ο καιρός! Εύχομαι όπου κι αν είστε να περνάτε τέλεια!

Σήμερα είπα να γράψω ένα ποστ, σχετικά με την Anti–Redness CC Cream της  L’Oreal Paris, την οποία είχα αγοράσει τον Φεβρουάριο σε προσφορά, περίπου στα 8 ευρούλια, ενώ η κανονική της τιμή νομίζω είναι γύρω στα 13 ευρώ.


Επέλεξα την Αnti-Redness (πράσινη) για να κρύψω κάποιες κοκκινίλες που είχα στο πρόσωπο. Πέρα από αυτήν, υπάρχει και η Anti-Dullness (μωβ) που είναι για τη θαμπή επιδερμίδα. Επίσης,να σημειώσω πως έχουν και οι δύο 12 SPF, άσχετα που (γκούχου..γκούχου..) όταν ρώτησα τη κοπέλα στα Hondos αν έχει SPF, με κοίταξε με ένα -μη πω- βλέμμα, λες και πέταξα τη μεγαλύτερη πατάτα.Όταν τη δοκίμασα στο χέρι, μου φάνηκε πολύ καλή, γι'αυτό άλλωστε την πήρα. Είναι πράσινη, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.  

 
Παρόλα αυτά, όταν πήγα σπίτι και τη δοκίμασα στο πρόσωπό μου, τρόμαξα! Έγινα πορτοκάλι! Δείτε στη φωτογραφία πώς φαίνεται στο φως! Βέβαια, έχω και λευκό δέρμα, γι'αυτό φαινόταν τόσο άσχημα το αποτέλεσμα! Στη μητέρα μου που το δοκίμασα, που είναι πολύ πιο σκούρη από μένα, της πήγαινε μια χαρά! Ένα άλλο αρνητικό που βρήκα στην Αnti-Redness CC Cream της  L’Oreal Paris είναι ότι το πρόσωπό μου γινόταν πολύ λιπαρό. 



 Τη δοκίμασα το πολύ μια βδομάδα (7 μέρες), δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένη και γι'αυτό δεν θα την αγόραζα ξανά, ούτε θα την πρότεινα!

Έχει δοκιμάσει καμιά σας τη CC Cream της L' Oreal Paris, είτε την Αnti-Redness είτε την Anti-Dullness ?
Αν ναι, πώς σας φάνηκε?
Nα περνάτε όμορφααα!


24 σχόλια:

  1. Έχω τη μωβ κι είμαι πολύ ικανοποιημένη!Όταν την εφαρμόζω,για κανένα 5λεπτο κιτρινίζει λίγο,αλλά μετά προσαρμόζεται εντελώς στο χρώμα της επιδερμίδας μου(είμαι κι εγώ πολύ λευκή!)..Πολύ ωραίο review!Καλό Σ/Κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε μωρέεε! τουλάχιστον δεν πήγαν τσάμπα τα χρηματάκια σου, γιατί είναι και ακριβή η άτιμη ^.^

      Διαγραφή
  2. Κρίμα.... δεν την έχω δοκιμασει αλλά δεν μπορώ να πω ότι θέλω κιόλας...μάλλον θα προτιμήσω αυτή της MAX FACTOR...ωραίο το ποστ σου, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den tin exw dokimasei...alla ontws fainetai arketa portokali!!
    Kalo s/k!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kai egw eimai polu leuki... Me apotrepeis apo agora kai xairomai gi ayto isws dw ti mov pou leei i J

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι και να επιλέξεις, τσέκαρέ το πολύ καλά! Μη σου πω, να τη δοκιμάσεις, να πας σπίτι σου και να αφήσεις χρόνο να περάσει για να αποφασίσεις..γιατί σου λέω κι εγώ όταν την είδα εκεί μου φαινόταν μια χαρά! περιμένω νεάκια σου αν επιλέξεις μια από τις δύο

      Διαγραφή
  5. Η αλήθεια είναι ότι για τη συγκεκριμένη δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα σχόλια.

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αααα..και εγώ δεν την επιλέγω...φοβάμαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεί να ταιριάζει στο δέρμα σου, εγώ λέω τη δική μου εμπειρία! όπως και να 'χει, αν θες να τη δοκιμάσεις, να τη τσεκάρεις πολύ καλά για να μη κλαις τα λεφτούδια σου μετά :Ρ

      Διαγραφή
  7. Ποσο θα συμφωνησω μαζι σου! Η συγκεκριμενη επιεικως αθλια λεμε!! Μου την εβαλε μια φορα στο προσωπο μου να την δοκιμασω η κοπελα απο τα χοντο και οταν βγηκα εξω στο φωσ της μερας ρεζιλι και χαλι....!! Ημουνα πορτοκαλι.... Ευτυχως δεν την αγορασα ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ , ΕΧΩ ΤΗΝ ΒΒ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΖΕΙ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη bb τους εγώ δεν την έχω δοκιμάσει καν. όταν χρειαστώ bb θα τη τσεκάρω :)

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ κίτρινη βγαίνω με την κρεμούλα αυτή. Δεν ξέρω αν η μοβ είναι καλύτερη, αυτή πάντως δε λέει με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντως μια φίλη μου που πήρε τη μωβ (είχαμε πάει μαζί εκείνη τη μέρα και αγοράσαμε κι οι δυό μας) τα ίδια λέει. Την σκουραίνει πολύ!

      Διαγραφή
    2. Η εν λόγω φίλη το επιβεβαιώνει κ η ίδια! Δεν πρόκειται να την αγοράσω ξανα. Δεν μου αρέσει κ η υφή της. Μου φαίνεται κάπως άγρια, σαν να έχει μέσα μικρούς κόκκους.
      P.S.: Ακόμα δε μπορώ να συνδεθώ για να σου αφήσω σχόλιο:-/
      Guess_Who_Φω

      Διαγραφή
  10. δεν έχω δοκιμάσει,έχω παραμείνει στη bb μου!!!!γενικώς δεν έχω ακούσει όμως καλά λόγια για αυτήν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ ήμουν σε φάση με πολλές κοκκινίλες στο πρόσωπο, γι' αυτό επέλεξα μια cc :D

      Διαγραφή
  11. paidia egw poy exv kitrinwpa underones m ekatse mia xara!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή