Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Marrakesh kaHm & Hemp Lip Balm Review


Καλησπέρα κορίτσια! 
Εδώ και πολύ καιρό (πάααρα πολύ καιρό!) έλαβα ένα δεματάκι κι είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω κάποια προϊόντα από την εταιρεία Marrakesh!
Ας μην καθυστερώ άλλο...μπαίνω κατευθείαν στο ψητό!


Δύο καλοκαίρια πριν -νομίζω- έβλεπα παντού διαφημίσεις για την ισιωτική της Marrakesh και η αλήθεια είναι ότι την είχα καρα-λιγουρευτεί! Το Marrakesh kaHm με κανναβέλαιο και κερατίνη υπόσχεται τέλειο ίσιωμα ("πρόκα") μέχρι το επόμενο λούσιμο.
πηγή: http://marrakesh.gr
Εγώ έχω σπαστά προς ίσια μαλλιά και νευριάζω γιατί θέλω να έχω ή τελειώς ίσια ή σπαστά - δε θέλω μέση κατάσταση! Με αυτό το προϊόν λοιπόν, φανταζόμουν πως θα έχω το τέλειο ίσιο μαλλί, χωρίς πολλούς κόπους!

Ας ξεκινήσω τώρα να λέω την άποψή μου....
Ξεκινάμε από το άρωμα, το οποίο δε μου άρεσε καθόλου. Μου χάλαγε τη διάθεση νομίζω, δεν ήθελα να το μυρίζω! Έχω διαβάσει από πολλές beauty bloggers για το "τέλειο άρωμά του", παρόλα αυτά διαφωνώ. Αλλά θα μου πείτε γούστα είναι αυτά! Τώρα πάμε στο αποτέλεσμα που είχε στα μαλλιά μου. Αν και είχα μεγάλες προσδοκίες, με το που το έβαλα, τα μαλλιά μου έγιναν λιπαρά και πολύ άγρια (ενώ έχω πολύ απαλά μαλλάκια)! Αν είχα σκοπό να έβγαινα έξω, θα είχα πάει αμέσως για δεύτερο λούσιμο. Να πούμε για το ίσιωμα? μηδέν! Όπως είναι κανονικά τα μαλλιά μου έγιναν, καμία απολύτως διαφορά!

Επειδή είχα απογοητευτεί από το προϊόν αυτό, το έδωσα και στην αγαπημένη μου Jo να το δοκιμάσει, για να μου πει αν έκανα λάθος και τέλος πάντων να μου πει κι εκείνη την άποψή της. Μια απ' τα ίδια κι εκείνη! Να πω εδώ πως και η Jo αλλά κι εγώ έχουμε σχετικά ίσια μαλλιά, οπότε δε μπορώ να ξέρω τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει το προϊόν αυτό σε μια κοπέλα με πολύ σγουρά μαλλιά! Η καθεμιά μας είναι διαφορετική! 

Η τιμή του προϊόντος είναι περίπου 20 ευρώ τα 60ml.



Πέρα από το προϊόν για τα μαλλιά, μου έστειλαν και δύο Ηemp Lip Balm! Το πρώτο που βλέπετε στη φωτογραφία πάνω είναι με "γεύση" βατόμουρο.

Και το άλλο είναι με "γεύση" δυόσμο! Περιέχουν κανναβέλαιο και βιταμινη Ε και δεν χρωματίζουν τα χείλη! Προσφέρουν ικανοποιητική ενυδάτωση! Εμένα μου άρεσε περισσότερο το lip balm με τον δυόσμο, γιατί όταν το χρησιμοποιώ, αισθάνομαι ένα ιδιαίτερο κάψιμο στα χείλη μου (δεν ξέρω αν το περιγράφω καλά). Σε άλλους, όπως στη Fo, μπορεί να μην αρέσει αυτό, αλλά και πάλι γούστα είναι!


Κάτι που δεν μου άρεσε είναι ότι και τα δύο είχαν ελαττωματικές συσκευασίες. Δηλαδή, γύρναγες τη ροδέλα να ανέβει το προϊόν πάνω κι όταν το γύριζες από την ανάποδη μεριά για να κατέβει, έμενε εκεί. Άρα δε μπορούσα να κλείσω τη συσκευασία :/
Η τιμη τους είναι 3,5 ευρούλια.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Marrakesh? Αν ναι, ποιά είναι η άποψή σας? 

Καλό Σαββατοκύριακοοοοο! ^_^

15 σχόλια:

  1. Δεν εχουμε δοκιμασει..κρίμα να υποσχονται θαυματα και να μην κανουν τιποτα...πρεπει να το συνηθισουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισχύει! κι εγώ απογοητεύτηκα πολύ! με τόση διαφήμιση, περίμενα τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  2. Εγώ έλαβα ένα δείγμα από την Μαίρη (Touch of Rouge) μαζί με το δώρο που κέρδισα απ'τον διαγωνισμό της, ανυπομονώ να το δοκιμάσω για να δω πώς θα μου φανεί κι εμένα. Πάντως η αλήθεια είναι ότι μόνο καλά είχα ακούσει κι εγώ, καλά έκανες κι έγραψες την αρνητική σου γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά,διάβαζα παντού διθυραμβικά σχόλια,και πουθενά ούτε ένα αρνητικό κι έλεγα "τι στο καλό;"-πέρα από το θέμα με τις συσκευασίες των lip balm.Αυτό νομίζω το διάβασα σχεδόν σε όλα τα κορίτσια που τα έλαβαν..Πολύ χρήσιμο review,ευχαριστούμε! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά θα κάνουν τουλάχιστον τα Lip balm να τα διορθώσουν. Τι στο καλό?τόσο δύσκολο είναι?

      Διαγραφή
  4. Εμένα μου άρεσε η κρέμα , αν και τη δοκίμασα από πολλά δείγματα που μου είχςε στείλει η εταιρεία. Εγώ είμαι ενθουσιασμένη με το λάδι τους:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το λαδάκι τους, ενώ μου το 'στειλαν σε δειγματάκια, να σου πω την αλήθεια επειδή απογοητεύτηκα, δε μπήκα καν στο κόπο να το δοκιμάσω! αλλά τώρα που το λές, θα του δώσω μια ευκαιρία :)

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι απ'την εταιρεία αλλά είχα ακούσει και παλαιότερα πως η ισιωτική δεν αξίζει.. τι να πω κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ki egw eixa diavasei di8uramvika sxolia gia ta proionta!den exw dokimasei omws kati...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή κατά καιρούς στέλνουν δωρεάν δείγμτα, παρακολούθα το site τους αν είναι για να τα δοκιμάσεις, να δεις αν σου κάνουν, ώστε να τα αγοράσεις:)

      Διαγραφή
  7. Hi dear, great post and you have a wonderful blog! did we follow each other already? if not, would you like to follow each other? If you decided to follow me on BLOGLOVIN, please let me know so I can follow you back

    ΑπάντησηΔιαγραφή