Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Benefit Primping with the Stars kit

Ηeyyy!
Σήμερα θα σας δείξω τη πρώτη Benefit αγορά μου..και αυτή είναι το Primping with the Stars kit. Είναι ένα kit που περιέχει 6 πασίγνωστα προϊόντα της Benefit σε travel size, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να δοκιμάσεις σε ικανοποιητικό βαθμό κάποια προϊόντα, ώστε να αποφασίσεις αν σου ταιριάζουν ή όχι. Έτσι λοιπόν, αντί να δώσω 30+ ευρώ για ένα προϊόν της Benefit που δεν γνωρίζω αν με ικανοποιεί και κινδυνεύω να κλαίω τα λεφτάκια μου, αγόρασα αυτό το κιτ με 35 ευρώ κι έτσι έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω ποικιλία προϊόντων. Να πω ότι και πάλι τα 35 ευρώ μου φάνηκαν υπερβολικό ποσό για τόση μικρή ποσότητα που περιέχει το κάθε προϊόν, αλλά είπα να κάνω ένα πιο ακριβό δωράκι στον εαυτό μου. Αρχικά να πω ότι λάτρεψα τη συσκευασία κι ότι διακοσμεί το δωμάτιό μου! Όταν ανοίγεις το "μαγικό βιβλιαράκι", ξεπροβάλλουν οδηγίες για την εφαρμογή και τα 6 προϊόντα..
 Είναι τα:
  •  Stay Don't Stray σε light/medium απόχρωση 2.5mL
  • The POREfessional 7.5mL
  • Some kind-a gorgeous σε medium απόχρωση 3.5gr
  • BeneTint 4mL
  • Girl meets pearl 7.5mL
  • They're Real 3gr 
Stay Don't Stray σε light/medium απόχρωση 2.5mL
Eίναι ένα primer για concealer και σκιές και ευτυχώς είναι στην απόχρωση που μου ταιριάζει.   
The POREfessional 7.5mL
 Ο βασικός λόγος που αγόρασα το κιτ αυτό!
Το συγκεκριμένο υποστηρίζει πως κάνει τους μεγάλους και ανοιχτούς πόρους να φαίνονται πιο μικροί και είναι κάτι που νομίζω ότι το έχω πραγματικά ανάγκη. Αυτό το Balm έχει θερμούς υποστηρικτές, οπότε έχω μεγάλες προσδοκίες!
 Some kind-a gorgeous σε medium απόχρωση 3.5gr
Είναι μια oil-free πούδρα για μεταξένιο αποτέλεσμα..χμμμ.. σκούρη μου φαίνεται, αλλά βλέπουμε στην εφαρμογή!
Benetint 4mL
Είναι υγρό σα νεράκι και χρησιμοποιείται ως ρουζ ή στα χείλη. Τοποθετείς με το πινελάκι στη περιοχή που επιθυμείς και τσουπ...τσουπ..γρήγορα με το χεράκι σου το απλώνεις.
Girl meets pearl 7.5mL
Είναι ένα highlighter..Γενικά δε πολυχρησιμοποιώ highlighter, μιας και δεν τα πολυσυμπαθώ έτσι όπως δείχνουν πάνω μου, αλλά εννοείται και θα το δοκιμάσω! 
They're Real! 3gr 
Όπως βλέπετε είναι μια mascara με πλαστικές τριχούλες. Για τη συγκεκριμένη έχω ακούσει και αρνητικά και θετικά σχόλια. Όσοι το υποστηρίζουν συνήθως μιλάνε για το μήκος και τον διαχωρισμό που προσδίδει στις βλεφαρίδες , ενώ όσοι το αντιπαθούν μιλούν για μια ξηρή mascara. Θα τη δοκιμάσω και θα σας πω!


 __________________________________________________________________
Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν ακόμα, αλλά όταν το κάνω κι έχω κάποια ολοκληρωμένη άποψη, θα επιστρέψω σίγουρα με review post!
 __________________________________________________________________

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Benefit;
Αν ναι, ποιό; και πώς σας φάνηκε;

φιλιά. 
 

10 σχόλια:

  1. Είμαι απίστευτη φαν των κιτ της Benefit. Το porefessional είναι πολύ καλό. Κάνει το δέρμα λείο και γεμίζει τους πόρους αρκετά καλά. Το stay don't stray δε μου άρεσε ιδιαίτερα. Το έχω σε full size και πραγματικά λέω πότε θα τελειώσει επιτέλους. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά φαίνονται υπέροχα. Να τα χαρείς. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. This looks awesome! I love BeneFit, particularly the BeneTint cheek tint. I'm jealous now!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H μάσκαρα είναι αρκετά καλή,δεν θα την έλεγα ξηρή πάντως δίνει και μήκος και όγκο.Επίσης το girls love pearls είναι καλό θεωρώ όμως για βραδυνό μακιγιάζ σαν highlighter.Μεγιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ τώρα που τη δοκιμάζω νομίζω μου αρέσει μπόλικα ^_^

      Διαγραφή
  4. Τη μάσκαρα αυτή δε την αλλάζω για καμία! Τώρα χρησιμοποιώ διάφορες άλλες αλλά δε συγκρίνονται μ'αυτήν όσο καλές και να είναι. Τέλειο kit, περιμένω τη γνώμη σου μόλις τα δοκιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι, ξέρω την εμμονή σου με τη συγκεκριμένη μάσκαρα!
      εννοείταιιιι :)

      Διαγραφή
  5. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά ελπίζω να το κάνω κάποια στιγμή!
    στο blog μου ξεκίνησε διαγωνισμός!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/10/yves-rocher.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή