Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

EOS Lip Balm

Καλησπέραα!! Είναι η πρώτη μου ανάρτηση! (Δεν έχω ιδέα τι κάνω εδώ πέρα :P ).

Θα μιλήσω για κάποια Lip Balm από την EOS που αγόρασα από ebay. Τα συγκεκριμένα τα είχα δει πρώτη φορά από την Simone Simons (vocalist στους Epica) πριν περίπου ένα χρόνο. Πρόσφατα τα πήρε ξανά κάπου το μάτι μου και είπα να τους δώσω μια ευκαιρία.

Αγόρασα για αρχή 3 Lip Balm με τις εξής γεύσεις-αρώματα: summer fruit, sweet mint και lemon drop. Η τιμή τους από το ebay ήταν γύρω στα 4,5 ευρώ το καθένα.

Αρχίζω από το "lemon drop", το οποίο μόλις το δοκίμασα το χάρισα στη μητέρα μου. Λεμόνι δε μύρισα πουθενά! Είχε άρωμα βαζελίνης. Δε λέω ότι ήταν χάλια και δεν το άντεχα, αλλά αφού είχα αγοράσει κι άλλα δύο, το έδωσα. Να σημειώσω εδώ ότι αφού της το χάρισα, έμαθα ότι είναι το μόνο που έχει SPF 15. Χαλάλι όμως!

Το "summer fruit", μυρίζει πολύ όμορφα. Μου θυμίζει κάτι από τη παιδική μου ηλικία. Είναι φρουτώδες, όπως λέει και το όνομά του άλλωστε. Το αγαπημένο μου το άφησα για το τέλος. Το "sweet mint" είναι κάτι διαφορετικό από τα lip balm που είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα. Πράγματι μυρίζει mint και όταν το βάζω στα χείλη μου, νιώθω μια τέλεια δροσιά.

Και τα τρία ενυδατώνουν τέλεια τα χείλη. Δεν μπορούν να συγκριθούν με άλλα lip balm (γνώμη μου)! Συγκριτικά με τα liposan που δοκιμάζω από παιδούλα (μου αγόραζε η μητέρα μου και ένιωθα σα μεγάλη κυριούλα που φοράει κραγιόν) ενυδατώνουν απείρως καλύτερα τα χείλη. Έβαζα το πρωί και το απόγευμα είχα ακόμη τέλεια αίσθηση στα χείλη! Σχετικά με το άρωμά τους, η αλήθεια είναι ότι τα περίμενα -και τα ήθελα- να έχουν πολύ πιο έντονο. Έχουν πολύ ήπιο άρωμα. Καμία σχέση με liposan!

Πάντως, σίγουρα θα τα ξαναγοράσω..
Φιλιάαα xxx



9 σχόλια:

  1. Καλή αρχή!θελω και γω να δοκιμάσω το ροζ.όλοι λένε τα καλύτερα για την ενυδάτωση που προσφέρουν !φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύυυ! Καλώς σε βρήκα :D Να τα δοκιμάσεις, είμαι σίγουρη οτι θα σου αρέσουν!

      Διαγραφή
  2. καλή αρχή!!!Εγώ ξετρελάθηκα με το κίτρινο!!αρχικά τα αγόρασα για το σχήμα και την συσκευασία,έχω πολύ πιο ενυδατικά lip balms,αυτά απλά μου αρέσουν στη γεύση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ να σου πω την αλήθεια είχα ακούσει πολλά καλά λόγια για το κίτρινο και γι' αυτό το πήρα. Αλλά εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε. Θέλω πάντως να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα. Είναι πολύ cute :)

      Διαγραφή
  3. fainontai polu kala thelw na ta dokimasw!!! :D
    xxx
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. χμμ..εγώ τα αγοράζω από ebay.. εκεί θα βρεις διάφορες τιμές.εγώ έχω δώσει γύρω στα 10-14 ευρώ!

      Διαγραφή