Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Eye make up - διάρκεια!


Hello Girls!! 


Ήθελα απλά να σας δείξω πόσο διήρκησε το μακιγιάζ μου, και να σας δείξω και τα προϊόντα που χρησιμοποίησα!

Αρχικά να σας πω ότι βάφτηκα κατά τις 6.30 το πρωί (μη με πείτε τρελή, αλλά κάθε Δευτέρες και Τετάρτες πηγαίνω σε έναν παιδικό σταθμό, όπου είναι 1 ώρα μακριά από τo σπίτι μου, γι' αυτό και τόσο νωρίς). Τη φωτογραφία αυτή, την τράβηξα κοντά στις 9μμ, οπότε υπολογίστε ότι έχουν περάσει 14μιση ώρες από τότε που βάφτηκα. Όπως βλεπετε, δεν έχω βαφτεί καθόλου έντονα.

Τώρα να σας δείξω τα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει. Λοιπόν, αρχικά χρησιμοποίησα το "I love Stage" eyeshadow base της Essence. Σας έχω μιλήσει σε αυτό μου το ποστ για το προϊόν αυτό. Δεν σας το προτείνω, απλά εγώ το χρησιμοποιώ για να μη πάνε τσάμπα τα λίγα λεφτούλια που έχω δώσει γι' αυτό.

Στην εσωτερική γωνία των ματιών χρησιμοποίησα το highlighter από τη σειρά "cherry blossom girl" της Essence (no. 01 KONNICHIWA GIRLS!) που σας το 'χω δείξει και εδώ

Επίσης, την -αγαπημένη μου πλέον- "stay all day" long lasting eyeshadow της Essence, στο no. 02 "Glammy Goes to..." και την 2ΙΝ1 Volume Mascara της Essence που την έχω καταλατρέψει :) .

Τέλος, έχω χρησιμοποιήσει το gel eyeliner της Maybelline Eyestudio LASTING drama που διαρκεί 24 ώρες στο no.01 "Intense Black" (έχει και πινελάκι τέλειο μέσα!).

Πατήστε πάνω στη φωτογραφία για ZOOM!

20 σχόλια:

  1. έκανα το ίδιο μακιγιάζ σήμερα με μόνη παραλλαγή την σκιά! Εγώ έβαλα το coppy right essence stay all day!!!!

    από τις 10 βαμμένη και ακόμα καλά κρατεί!!!

    http://a-touch-of-colour-by-f.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι, αλήθεια?
      εγώ γενικά έχω μεγάλο θέμα με τις σκιές, μέσα σε 1-2 ώρες βαψίματος η σκιά έχει φύγει. Αλλά με αυτή της Essence είμαι απείρως ευχαριστημένη :D

      Διαγραφή
  2. beautiful! I love your eyelashes, and that shimmer is so gorgeous :)

    -Ezi

    ikintoo.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. So pretty well just found your blog and I am totally LOVING it!! Keep up the awesome work excited to be a regular here.
    Your new friend,
    XOX
    Ash@ABpetite
    http://abpetite.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Your sparkling eyeshadow is gorgeous!! It is not that exaggerated and this is why I love it!! Great Make-up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολα υπέροχα συμφωνώ σε όλα μαζί σου εκτος απο την μάσκαρα της essence δεν μαρεσε καθολου!! αν θέλεις γίνε μέλος στο blog μου:http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι, αλήθεια?? εμένα με κατευχαρίστησε :)
      είμαι ήδη μέλος φυσικά :***

      Διαγραφή
  6. Ωραίο μακιγιάζ!! Εγώ δεν έχω βρει ακόμα κάποια καλή βάση για σκιές αλλά το ψάχνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή