Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Too Faced - Melted long wear lipsticks (peony & ruby)

Καλησπέρα κορίτσια! Στο σημερινό ποστ είπα να σας γράψω για τα Melted long wear lipsticks από Too Faced. H αλήθεια είναι ότι με το που τα είδα, ήξερα ότι θα γίνουν σίγουρα -και σύντομα- δικά μου.. Επέλεξα τα χρώματα που μου 'καναν πιο πολύ "μπαμ": το "melted peony" και το "melted ruby".
Η συσκευασία και το λογότυπο είναι πολύυυυ εντυπωσιακά! Το άρωμά τους είναι κάπως "βουτυρένιο" θα έλεγα, αλλά πολύ ευχάριστο.
Τα melted lipsticks έχουν ένα applicator σαν σφουγγαράκι. Στο κέντρο αυτού υπάρχουν κάποιες μικρές τρυπούλες (8-9 νομίζω), απ' όπου και βγαίνει το προϊόν. Το προϊόν απλώνει σε όλο το "σφουγγαράκι" και ξεκινάς την εφαρμογή. Εμένα με βόλεψε το συγκεκριμενο applicator για να εφαρμόσω σωστά το προϊόν στα χείλη μου.
 Να σας πω ότι εγώ για κάποιο λόγο θεωρούσα ότι τα melted long wear lipsticks θα μοιάζουν κατά κάποιο τρόπο με τα cream lip stain από sephora. Όμως όχι. Δεν είναι τόσο σταθερά. 
 Το "melted ruby" με εντυπωσίασε με το έντονο και ζουμερό κόκκινο της φωτιάς χρώμα του και τη σούπερ χρωματική του απόδοση. Στην πράξη όμως.. μου τα χάλασε! Μεταφέρεται πολύ ευκολα σε ρούχα, ποτήρια, ΠΑΝΤΟΥ ακόμα και μετά από πολλές ώρες. Το συγκεκριμένο μάλιστα, μεταφέρεται και πολύ εύκολα στα δόντια.. μπορεί δηλαδή να το εφαρμόσεις μια χαρά και μετά έτσι όπως μιλάς, λίιιιγο να ακουμπήσουν τα δοντάκια στα χειλάκια και γίνεται ο κακός χαμός!!!
 
To "melted peony" το αγόρασα για όλες τις ώρες της ημέρας. Είναι πολύ στα γούστα μου. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο από το "melted ruby", μιας και να μεταφερθεί στα δόντια, δεν θα φαίνεται τόσο. Και να σας πω την αλήθεια με το "melted peony" δεν είχα ποτέ πρόβλημα μεταφοράς στα δόντια, πράγμα που πάθαινα ΣΥΝΕΧΕΙΑ όμως με το "melted ruby". Τέλος να σας πω, πως μετά από 4 ώρες περίπου θέλουν ανανέωση.

Μου κόστισαν 21.90 € το καθένα. Δεν θα τα πρότεινα σε άλλους να τα αγοράσουν. Θα σας πρότεινα σίγουρα να τα δοκιμάσετε προτού κάνετε αυτή την αγορά, γιατί εδώ που τα λέμε, είναι τσουχτερή η τιμή τους!

_______________________
Αυτή ήταν η άποψή μου για τα melted long wear lipsticks από Τoo Faced.. Δυστυχώς περίμενα καλύτερα πράγματα! Εύχομαι να σας άρεσε το review ποστ μου.. Καλά να περνάτεεεε!
_______________________

Φιλί.

14 σχόλια:

  1. Και να σκεφτείς οτι τα είχα βάλει στο μάτι! τώρα όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι αποχρώσεις δείχνουν super αλλά είναι κρίμα να πηγαίνουν παντού!!!ειδικά στα δοντάκια!!!το peony σίγουρα θα το χαρείς...είναι και τελείως η εποχή του!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι φοβερά....αλλά η τιμή τους είναι εξωφρενική , και εγώ μεταξύ ruby k peony , peony θα διάλεγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η απόδοση πάντως είναι ωραιότατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω, απογοητευτικά και πανάκριβα! Κρίμα τα λεφτάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η εταιρία όλα ακριβά πραγματάκια έχει, κρίμα :( Πάντως φαίνεται ότι έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος, με 'γειά σου!! (Έχω κολλήσει μια ώρα και γλυκοκοιτάζω το melted peony,τι όμορφη απόχρωση <3 )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για καποιο λογο νομιζα οτι τα συγκεκριμενα γινονται ματ μετα απο λιγο και κρατανε ωρες..οπως τα lip stain απο sephora..με εσωσες γιατι σκεφτομουν να παρω καποιο..παρολα αυτα εχουν τελειες συσκευασιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mε το που είδα την φώτο ήμουν σε φάση ''omg θέλω θέλω θέλω'' αλλά με το που διάβασα την συνέχεια... κρίμα και είναι τόσο όμορφα! Υπερ-τσουχτερή τιμή, indeed :/
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Axxx με το που τα είχα δει...είπα τα θέλωωωωωω!!ΟΛΑ!!το ροδακινί,το ροζ,το λιλά..ολα!!
    Τώρα λίγο με έβαλες σε σκέψεις!Θα τα δοκιμάσω πρώτα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηθελα πάρα πολύ να τα δοκιμάσω αλλα τα βρίσκω λίγο ακριβά γιαυτό παρηγγειλα να δοκιμάσω τα αντίστοιχα απο την LA Girl. Αν θέλεις πέρνα μια βολ΄τα απο το Blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή