Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Avon Gel Finish nail polishes

Hey..!
Στο σημερινό ποστ θα σας δείξω δύο βερνίκια νυχιών της Avon με gel τελείωμα που έστειλε σε μένα η Avon μιας και ήμουν μία από τις 50 τυχερές beauty bloggers που θα τους δινόταν η ευκαιρία να δοκιμάσουν δυο από αυτά τα βερνικάκια. Η Avon, αφού θέλησε να μάθει τις προτιμήσεις μας σε χρώματα και αποχρώσεις, επέλεξε για μένα τις αποχρώσεις #dazzle pink και #fire cracker.
Aρχικά να πω πως μου αρέσει πολύ που τα βερνίκια νυχιών τους, βρίσκονται σε αυτό το όμορφο κουτάκι -είναι κάτι που δεν το βλέπεις από πολλές εταιρείες.
Οι αποχρώσεις έκατσαν κουτί στα γούστα μου.. Η #dazzle pink είναι ό,τι πρέπει για πιο ρομαντικές εμφανίσεις: παστέλ ροζ χρώμα με διακριτικό shimmer, που στον ήλιο φαίνεται ακόμα πιο ωραίο. Η #fire cracker είναι ιδανική για τις ημέρες που αισθάνομαι ενέργεια και ζωντάνια. Είναι ένα έντονο κόκκινο της φωτιάς, που το προτιμώ για όλες τις εποχές.
Αρχικά να πω πως το φλατ βουρτσάκι είναι πολύ βολικό για να βάφεις τα νύχια σου με ένα πέρασμα. Η #dazzle pink απόχρωση χρειάζεται 2 στρώσεις, ενώ η #fire cracker και με μια στρώση είναι σούπερ. 
Μου αρεσε που το αποτέλεσμα ήταν ένα όμορφο και ζουμερό χρώμα. Ακόμα και μετά από τις πρώτες μέρες, φαινόταν πολύ γυαλιστερό, λες και τα είχα μόλις βάψει. Να σημειώσω εδώ πως δεν χρησιμοποιώ top coat. Η διάρκειά τους είναι πολύ ικανοποιητική: στις 5-6 μέρες άρχισε να υπάρχει κάποια φθορά στα νύχια του δεξιού μου χεριού as always.
Tα Avon Gel Finish nail polishes υπόσχονται επαγγελματικό αποτέλεσμα χωρίς χρήση UV λάμπας. Βγαίνουν σε 19 όμορφες αποχρώσεις και είμαι σίγουρη πως αν τις δείτε, σίγουρα θα επιθυμήσετε πολλές.
Αυτό ήταν το σημερινό review ποστ, εύχομαι να σας άρεσε!

Φιλί.

3 σχόλια: