Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

15 Bloggers Project by Beautytestbox (Aden Cosmetics & Wet n' wild)

Καλησπέρα κοριτσούδιαααα! Στο σημερινό ποστ θα σας πω τη γνώμη μου για δύο προϊόντα που μου στάλθηκαν, στα πλαίσια του #15 Bloggers Project από το Beautytestbox
Άργησα να κάνω το σχετικό review post μιας και ήμουν στην αγαπημένη μου Πάτρα για να κάνω έρευνα για την πτυχιακή μου, και δεν είχα κάνει κάποια σχετική προετοιμασία, ώστε να μπορέσω να γράψω το ποστ εκεί!
Τα προϊόντα που έστειλαν σε μένα ήταν: μια mascara από Aden Cosmetics και μια πούδρα από wet n wild! 
Πάμε λοιπόν να τα δούμε! 
 Αυτό που λάτρεψα από τα δύο προϊόντα ήταν η mascara από Aden Cosmetics. Είναι η Intelligent mascara - voluminous lashes & dramatic curl. Εγώ γενικά είμαι πολύ απαιτητική από τις mascaras και δύσκολα αλλάζω την αγαπημένη μου. Αφού όμως μου ήρθε η συγκεκριμένη, έπρεπε να τη δοκιμάσω.. Σας λέω λοιπόν, ότι άφησα στην άκρη την αγαπημένη μου mascara και πλέον χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη, μιας και ξετρελάθηκα με το αποτέλεσμά της από την πρώτη εφαρμογή! 
Έχει πλαστικό βουρτσάκι με δυο μεγεθών "τριχίτσες" ώστε να αγκαλιάζει ακόμα και τις πιο μικρές τριχούλες από τις βλεφαρίδες. Δεν θα έλεγα ότι κάνει τις βλεφαρίδες μου να φαίνονται πυκνές, σίγουρα όμως τους δίνει ατελείωτο μήκος (οι μικροφίμπρες βλέπετε..)
μικροφίμπρες
μικροφίμπρες
και σούπερ καμπύλη που διαρκεί.  Και με μια στρώση το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.. άρα φανταστείτε με τη δεύτερη! Plus, το ότι μου αρέσει που δεν κολλάει τις βλεφαρίδες μου μεταξύ τους και τους κάνει ωραίο διαχωρισμό. Πλέον λοιπόν η συγκεκριμένη mascara είναι η top μου, μαζί με αυτή που σας έχω δείξει από eveline cosmetics! Aν σας δοθεί η ευκαιρία, θεωρώ πως σίγουρα πρέπει να την δοκιμάσετε! 
Την βρίσκετε εδώ.
 Φεύγουμε από την λατρεία μου και πάμε σε μια πούδρα από Wet n wild.. To πρώτο λοιπόν προϊόν που δοκίμασα στη ζωή μου από αυτή την εταιρεία, ήταν η Coverall pressed powder στην απόχρωση fair (ιδανική για το χρώμα της επιδερμίδας μου). Να σας πω ότι με τις πούδρες περνάω διάφορες φάσεις.. υπάρχουν λοιπόν οι φάσεις που δε χρησιμοποιώ καθόλου ή αυτές που χρησιμοποιώ μόνο πούδρα και όχι κάποιο foundation. Η συγκεκριμένη ήρθε σε μένα ενώ βρισκόμουν στην πρώτη φάση. Oπότε για να τη δοκιμάσω ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ! Να πω πως δε μου άρεσε πολύ η συσκευασία του, γιατί δυσκολεύομαι πάααρα πολύ κάθε φορά να την ανοίξω.. συνήθως τη δίνω σε κάποιον άλλο, γιατί αποτυγχάνω κάθε φορά. Από την άλλη, αυτό είναι καλό σε περίπτωση που θέλετε να την πάρετε μαζί σας σε ταξίδια ή στην τσάντα σας. Την εφάρμοζα και πάνω από το foundation μου για πιο σταθερό και ματ αποτέλεσμα, αλλά πολλές φορές τη χρησιμοποιούσα και μόνη της. Μου άρεσε πολύ που απλώνει ωραία στην επιδερμίδα, χωρίς να την κάνει να φαίνεται "παστωμένη".
Την βρίσκετε εδώ.
Αυτή ήταν η άποψή μου για τα δύο αυτά προϊόντα που μου έστειλε το Beautytestbox. Αν με ρωτάγατε αν πρόκειται να αγοράσω κάποιο από τα δύο στο μέλλον, θα σας έλεγα με σιγουριά την aden cosmetics mascara!
Ευχαριστώ το Beautytestbox για την ευκαιρία που μου 'δωσε να γνωρίσω αυτά τα δύο προϊόντα!

Φιλί.
 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png  photo sunsetgoogle_zps345c795b.png

9 σχόλια:

  1. αυτη τη μασκαρα καιρο τη γλυκοκοιταω...που θα παει..θα υποκυψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο Wet n wild έχω κάποιες σκιές και μου αρέσουν πάρα πολύ! θέλω να δοκιμάσω και τα κραγιόν τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααχ! κι εγώ θέλω να δοκιμάσω τις σκιές τους! και τα κραγιόν φυσικά :)

      Διαγραφή
  3. ωραίο post Όλια μου! την μάσκαρα αυτή τη έχω βάλει στο μάτι καιρό τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίη, όταν σου τελειώσει αυτή που χρησιμοποιείς, να την δοκιμάσεις :)

      Διαγραφή
  4. Όμορφο post! Και τα δύο προϊόντα πολύ αγαπημένα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνονται πολύ ωραία και τα δύο! Και σε πολύ καλές τιμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή