Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Lierac review !



Η εταιρεία Lierac και Phyto είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν κάποια δειγματάκια προϊόντων τους που δοκίμασα για πρώτη φορά! Στο σημερινό μου post θα μιλήσω για τα προϊόντα της Lierac. Θα γράψω για αυτά που μου 'καναν πιο πολύ εντύπωση. Παρ'ολα αυτά, θα πω λίγα πράγματα για το καθένα, μιας και ήταν δειγματούλια και δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, αφού τα χρησιμοποίησα 2-3 φορούλες!





Lierac Hydra-Chrono+ Fluide Fraîcheur Matifiant


Είναι μια αναζωογονητική κρέμα που προορίζεται για μεικτές-λιπαρές επιδερμίδες.Έχει εκχυλίσματα από πράσινο λεμόνι και γλυκάνισο. Η μυρωδιά του είναι πραγματικά τέλεια. Μου θυμίζει κάτι elegant, χιχι :P . Ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα, δεν την βαραίνει και την αφήνει δροσερή και απαλή.










Lierac Hydra-Chrono+ Serum


Είναι ένας ορός που προσφέρει ενυδάτωση. Και αυτό μυρίζει πραγματικά υπέροχα! Έχει εκχυλίσματα λουλουδιών κερασιάς και τριαντάφυλλου! Το χρησιμοποίησα 2-3 μέρες που το δέρμα μου ήταν αφυδατωμένο και είδα κάποια διαφορά. Λόγω της υφής του (είναι σαν λαδάκι) στην αρχή φοβήθηκα να το χρησιμοποιήσω, αλλά τελικά το χάρηκα πολύ :) Δεν είναι καθόλου λιπαρό . Απορροφάται γρήγορα από την επιδερμίδα και την αφήνει απαλή :) 





Lierac Eau De Soin Démaquillante - Visage et yeux


Ναι λοιπόν! Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω υγρό καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια :) Η αλήθεια είναι ότι δεν τα είχα πάρει με καλό μάτι και γι'αυτό δεν είχα δοκιμάσει ποτέ στη ζωή μου μέχρι τώρα, που μου δόθηκε η ευκαιρία. Ναι μου άρεσε και δεν το περίμενα! Έχει ανθόνερο κρίνου και χαμομηλιού. Απαιτεί πιο πολύ χρόνο βέβαια να ξεβαφτείς με αυτό συγκριτικά με τα μαντιλάκια, αλλά το καλό είναι ότι δεν με πείραξε καθόλου στα μάτια, δεν με κοκκίνησε και δεν με έτσουξε. Δυστυχώς δεν το χάρηκα πολύ, αν και μου στειλαν ένα μπουκαλάκι με 30ml κι αυτό γιατί είμαι απρόσεχτη κι έτσι όπως το χρησιμοποιούσα το 'ριξα κάτω και χύθηκε όλο κάτω :΄(




Μαζί με τα δειγματάκια μου έστειλαν και έναν κατάλογο με κάποια από τα προϊόντα τους και έχω βάλει στο μάτι το Lierac Gommage Sensoriel που είναι ένα απολεπιστικό ζελ-λάδι, που  περιέχει κρυστάλλους ζάχαρης, κόκκους βανίλιας και κουκούτσια από ροδάκινο (yiammie!).



 Έμεινα ικανοποιημένη με τα προϊόντα τους, αν και όπως σας είπα δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, αφού τα δοκίμασα ελάχιστες φορές!


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Lierac?  

31 σχόλια:

  1. Hi dear!!
    I really love your blog ! (:
    It's really interested !
    Would u like to follow each other?
    I'm already following u !

    xx from
    http://www.heelsandroses.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lovely blog pretty!

    http://tarinoutfitters.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου!! Ωραίο post!! Έχω δοκιμάσει κι εγώ κάποια προϊόντα Lierac!! Όλα υπέροχα!! Το scrub θα το ερωτευτείς αν το πάρεις!! Το έχω σε μικρή συσκευασία αλλά όταν τελειώσει σκοπεύω να το πάρω κι εγώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi dear! Thank you for your comment on my blog! I don't have GFC, but you can follow me on bloglovin'!
    Bye :)

    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nice post i love it.

    new here to your blog,mind if you follow back?tnx.

    cheeneezcool18.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. προσωπικά δεν τα έχω δοκιμάσει! έχω ακούσει όμως από την φαρμακοποιό μου ότι είναι πολύ καλά! φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Amazing post. You have such a fantastic blog. Thanks for visitng me!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love your blog and therefore just followed you back!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Thanks the visit on my blog sweetie! I'm following you back!
    kiss**
    http://sosweetsopink.blogspot.pt

    ΑπάντησηΔιαγραφή