Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

MAC ΠΡΟΣΦΟΡΑΑΑ + haul !


Γειά σας κορίτσιαααα!
Όπως πιθανό να γνωρίζετε, η MAC έχει 35% έκπτωση μέχρι το Σάββατο 1/12 ! Έτσι λοιπόν, πάτησα κι εγώ για πρώτη μου φορά στα 21 μου χρόνια το πόδι μου σε ένα κατάστημα MAC :) Ήμουν πάρα πολύ ενθουσιασμένη, η αλήθεια είναι, αν και δεν είχα πολλά χρήματα να διαθέσω.


 Ήθελα να αγοράσω ένα κραγιόν(viva glam matte) και το soft ochre paint pot, που τόσο καλά λόγια είχα ακούσει, αλλά δε τολμούσα να το αγοράσω επειδή δεν ήθελα να δώσω 20 ευρώ.Το κραγιονάκι που ήθελα, δυστυχώς είχε τελειώσει(ίσως καλύτερα για την τσέπη μου) και δεν κοίταξα κάποιο άλλο. Οπότε αγόρασα το paint pot, το οποίο με την έκπτωση μου κόστισε 13 ευρώ.


Στο κατάστημα γινόταν της τρελής, πάθαμε ασφυξία! Και από εξυπηρέτηση δυστυχώς δεν μπορώ να πω τα καλύτερα, το αντίθετο μάλλον! Μιλάμε για πολύ υφάκι οι κοπέλες, αλλά ας πούμε πως τις δικαιολογώ λόγω των πολλών ατόμων που έπρεπε να εξυπηρετήσουν (η αλήθεια είναι ότι με την άσχημη συμπεριφορά τους σηκώθηκα να φύγω, αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία κι έκατσα).

Εύχομαι να έχω κάνει τέλεια αγορά θα κάνω σχετικό review όταν θα έχω ολοκληρωμένη άποψη. Εσείς εκμεταλλευτήκατε την προσφορά ή πρόκειται να την εκμεταλλευτείτε?


P.S.: ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ ΣΕ 23 ΜΕΡΕΣ! ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ 3 ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ! ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

38 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γειά σου, καλοφόρετα!!! Το paint pot θα το ευχαριστηθείς πάρα πολύ....Όσο για το υφάκι και εδώ στη Λάρισα κάπως έτσι είναι....δεν ξέρω το λόγο αλλά είναι κάπως ενοχλητικό...εκτός από μια κοπέλα που ήρθε τώρα πρόσφατα....Εδω που τα λέμε ήταν μια καλή προσφορά αλλά και για να μην ξεχνιώμαστε οι τιμές στα Mac έχουν πάρει την ανιούσα από καιρό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώωωωωω :)! Λάρισα μένεις? Τέλειααα! Με κόβω σε λίγα χρονάκια να έρχομαι να μείνω μόνιμα εκεί πάνω :) Τι πράγμα είναι αυτό με το υφάκι? Δε σου σκοτώσαμε τη μάνα, τα προϊόντα που "εκπροσωπείς" θέλουμε να αγοράσουμε. Έτσι όπως κάνουν χάνουν πελάτες. Και οι τιμές τους επίσης κάνουν κάποιες από εμάς(κι εμένα μαζί) να κρατάμε απόσταση. Αν δεν είχε τη προσφορά αυτή πάντως, δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να αγόραζα προϊόν τους (καθαρά λόγω τιμής)

      Διαγραφή
  3. Wow love your blog! I'm a huge fan of MAC! Wanna follow each other? Come by and let me know!

    www.fashionmavenmommy.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I dream at some red mac lipstick :)

    new follower here, I would love to see you back,

    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ κι εγω το αγόρασα εχθές είναι πολύ ωραίο!
    φιλάκια κοπελίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ολα καλα με τις εκπτωσεις αλλα εγω που ψωνιζω στα mac 2 φορες τον χρονο παρατηρω οτι καθε χρονο ανεβαινουν οι τιμες κατα 1 ευρω περιπου.... την Δευτερα που θα μπορω να ψωνισω σε mac καταστημα δεν θα εχει εκπτωση οποτε δεν θα μπω στον κοπο να παω. η αληθεια ειναι οτι δεν μου λειπει και κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτο με το υφακι συμβαινει παντου μαλλον! εγω τολμησα να προφερω λαθος το rebel κ μονο π δν με εδειραν! χαχα! χωρια π περιμενα ποση ωρα γτ προτιμουσαν να εξυπηρετησουν πρωτα τις κυριες μεγαλυτερης ηλικιας με LV τσαντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΟΣ! χρήματα κι από μας δεν θα πάρουν ούτως ή άλλως? ποιό το θεματάκι τους? μου φαίνεται θα έπρεπε να είχα φύγει :) ειλικρινά,αν σου φέρονται έτσι, καλύτερα είναι να κάτσεις να τις ρωτάς για όλα τους τα προϊόντα να στα δείξουν ένα-ένα, και μετά από 2-3 ώρες να πεις "επειδη δε μου αρέσει ο τρόπος και το υφάκι σας, δεν θα πάρω τίποτα"..χαχα!

      Διαγραφή
  8. Hii, I love MAC, great post. Following here.


    http://facebook.com/brogandome/<<<can you like it, please?
    http://brogandome.blogspot.com/
    http://saorimonroecobain.tumblr.com
    @kathysaori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Awesome makeup! MAC is fantastic!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγεία σου!! :) Θα την ευχαριστηθείς την paint pot, απλώς κλείνε την καλά για να μην ξεραθεί.
    Αλήθεια, είχαν υφάκι? Σε όσα καταστήματα έχω πάει στην Αθήνα πάντως (εκτός του Συντάγματος γιατί μαζεύει κόσμο και εκνευρίζομαι) είναι γλυκύτατες οι κοπέλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. nice products...
    follow you back now...
    have a nice week end

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γεια σου!Παλι καλα που βαζουν και εκπτωσεις!Μου αρεσει πολυ το blog σου!Ειμαι καινουργια σου sub!Εαν θες ριξε και μια ματια στο δικο μου.xoxo maddie :) http://glitzglamnfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. great post, i love mac!
    love your blog, i am following now! check out my blog and follow back if you like it :)

    http://heytheregood-looking.blogspot.co.uk/
    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. I love MAC products too. I want to buy a red lipstick. Classic choice.
    Sending love and peace.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. I love Mac too !

    if you like you can visite my page

    http://www.royal--fashion.blogspot.de/


    Much Love

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. megia!egw ena rouz prolava gt ola eixane teleiwsei!alla nai kai se emas edw polu ufaki!ti na peis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γεια σου.. όντως γινόταν χαμός εγώ δε μπόρεσα να πάρω κάτι!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή