Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Purple Nail Polishes Vol.1


Hey ladies!
Είπα να κάνω ένα ποστ με μωβ μανό που έχω. Θα υπάρξει και δεύτερο ποστ, γιατί έχω μπόλικα :)





Αυτό το μανό το αγόρασα πρόσφατα. Είναι της Erre Due και λέγεται Beat no.614. Είναι ένα άσπρο μανό με ελάχιστο μωβ μέσα. Με το που το είδα, το γράπωσα! Μου αρέσει πολύ το μπουκαλάκι :) . Έχω περασει 2 στρώσεις. Έχει 11,5 ml και το αγόρασα 4 .









Είναι της Seventeen Supreme το no.79. Είναι ένα ανοιχτό μωβ-γκρι. Έχω περάσει 2  coats.Τιμή δεν θυμάμαι :( .Έχει 12 ml. Εδώ θέλω να πω ότι προτιμώ τα Supreme από τα Super Shine που θα δείξω παρακάτω.









Αυτό είναι της Seventeen το no. 266 από τη σειρά Super Shine. Πρέπει να είναι από τα πρώτα μωβ που έχω αγοράσει. Τότε μου άρεσε πολύ, τώρα μου είναι απλά Okay. Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το πινελάκι του. Τιμή δεν θυμάμαι. 15 ml. Έχω περάσει 2 στρώσεις.








Αυτό είναι ένα μελιτζανί μανό. Σαν χρώμα μου αρέσει πάααρα πολύ. Είναι της Toyoko το no.72. Τα μανό της Toyoko γενικά είναι οικονομικά (~3 ). Σας έχω δείξει κι άλλα εδώ. Έχω περάσει 3 στρώσεις. Σα μανό είναι -δυστυχώς- πολύ νερουλό :( . Έχει 12 ml.








Εδώ είναι ένα μωβ μανό με μπλέ shimmer μέσα. Είναι της MC PLUS. Δυστυχώς έχω βγάλει το αυτοκολλητάκι που έγραφε το νουμεράκι. Είναι οικονομικά μανό, γύρω στα 2,5 και μου αρέσει η ποιότητά τους. Έχει 10 ml και έχει πολύ όμορφο "κυμματιστό" μπουκαλάκι.




Παρακάτω σας τα δείχνω όλα μαζί:

zoom iiit :)



Εσείς ποιό προτιμάτε?


Deep Purple 
 

 Kisseeeees :*



 

55 σχόλια:

  1. Είσαι και εσύ purple-holic ε?
    To δευτερο που πάει προς το γκρι μου αρέσει πολύ!
    xo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο ποστ και ωραιες φωτο!! Το 2ο προτιμω!
    Maria apo mariakhouri.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ola einai polu omorfa, alla opws sou eipa kai sto fb epa8a plaka me to aspro!! 8a sigoura na to parw!!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,τώρα κατάλαβα ποιά είσαι :)
      να το πάρεις και να μου πεις αμα σ'αρέσειιιι >_<
      φιλάκια μπόλικαααα :*

      Διαγραφή
  4. numbers 79 and 266 are sooo beautiful :)

    new post about my tattoos!
    www.alicemazzara.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love your nail polishes! Especially the second one!
    www.dailyunifrm.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Polu wraia sullogi!!!!Auto to prwto 8a to agorasw!!!Kane kai alla nail review!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, χαίρομαι :D
      εννοείταιιιιι... έχω μεγάλη συλλογή ;)

      Διαγραφή
  7. ahahaha :)
    for me they don't hurt, but it depend from people to people!

    www.alicemazzara.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ πολυ όμορφα όλα , εμένα μου άρεσε πολυ το πρώτο της être due .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω το μωβ, ειδικά σε βερνίκια!!! Όλα είναι υπέροχα, δεν ξέρω ποιό να ξεχωρίσω :) Υπέροχες φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hi, this post is great! I also want to say thank u for stopping by my blog and lovely comment u left!
    Have a fabulous week!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Thanks for stopping by my blog! Love the tips you have here. Will stay updated from now on as a new follower=]

    whattowearwithpandy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. The second shade is my favourite ;)))

    http://www.lostinunderwear.blogspot.it/2012/11/profumo-di-nero.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. such cute shades of purple and thanks for following ..i am following you back.Keep in touch :)

    prettymucheverythang.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το δευτερο ειναι υπεροχο και θα το αναζητησω στην επομενη εξορμηση μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είναι όλα πολύ όμορφα αλλά νομίζω ξεχωρίζω το 1ο και το 2ο!!!!
    έχεις βραβείο :)
    χχχ

    http://a-touch-of-colour-by-f.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Thanks for visit my blog, i like your original blog !! Would you like to follow each other??

    http://eltrasterodecris.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. I like all!

    NEW POST! NEW IN!
    http://www.cheapandglamour.com/2012/11/new-in-ipad-cover-by-coolskins.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. hiiii, thank's for your visit in my blog..follow me! and i follow you :)
    Your blog is great :)

    Misadventures&Life Fb
    Misadventures&Life Blog

    Love Greece, I have been to Lefkada this summer :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Wow, these are all SO gorgeous! Thank you for sharing! I love purple nail polish shades :)

    xoxo,
    Rachel
    Rachel’s Lookbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hello dear!! Thanks for your comment on my blog!! Sure honey!! I follow you! :):)
    Kisses from Spain!! ;)

    http://eldiariodenuny.blogspot.com.es

    ΑπάντησηΔιαγραφή