Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Beauty Tag :D

Επειδή μιλάμε για ομορφιά..Simone Simons!
Η λατρεμένη μου Δώρα (θα την βρείτε εδώ και εδώ) με έκανε tag.! Το θέμα του tag είναι η ομορφιά. Ο κανόνας είναι να απαντήσουμε στις παρακάτω 10 ερωτήσεις κι έπειτα να κάνουμε tag 5 αγαπημένα μας blog.
1) Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά?
Πραγματική ομορφιά είναι η εσωτερική ομορφιά, δηλαδή το κατά πόσο ο άλλος είναι θετικός, χωρίς κακίες, καλοσυνάτος και γεμάτος αγάπη για τον συνάνθρωπο.  Όσον αφορά την πραγματική -εξωτερική- ομορφιά,φαντάζομαι ένα άτομο με όμορφα χαρακτηριστικά που δεν έχει ανάγκη από make up κλπ. Α! Και φυσικά ένα άτομο με αψεγάδιαστο δέρμα (πόσο το ζηλεύω αυτό!)
 
2) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα κραγιόν?
Χμμ.. Δύσκολο να απαντήσω γιατί δεν έχω και μεγάλη εμπειρία. Μπορώ να πω ότι από αυτά που έχω, προτιμώ ένα της Seventeen, αλλά δεν έχω δοκιμάσει και πολλά για να το πω με σιγουριά.
3) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα foundation και τις πούδρες?
Foundation δεν χρησιμοποιώ. Όσον αφορά τις πούδρες, μου αρέσει πάρα πολύ μια της Clinique που έχω και χρησιμοποιώ χρόνια τώρα.
4) Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ? ( πχ μαντιλάκια, γαλάκτωμα ...)
Προτιμώ τα μαντιλάκια και συγκεκριμένα της Bioten.Είναι τα μόνα που ταιριάζουν ιδανικά στο δέρμα μου.
 
5) Τι υπάρχει πάντα μαζί σας στην τσάντα σας από καλλυντικό προϊόν? Υπάρχει κάτι που ποτέ δεν αποχωρίζεστε?
Lip Balm.-
Nιώθω απαίσια αν τύχει καμιά φορά και το 'χω ξεχάσει σπίτι.
6) Είναι μεσάνυχτα είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας?
Παλιά δεν ξεβαφόμουν πάντα :$. Πλέον ναι! Έχει τύχει να 'μαι κομμάτια, να χω ξαπλώσει στο κρεβάτι και να χω πάρει μαζί μου μαντιλάκια ντεμακιγιάζ και να ξεβάφομαι ξαπλωμένη,χιχι..
7) Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για αυτή τη σεζόν!!
Ωχ, τι να πω τώρα? Κόλλημα με τα μανό, οπότε δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω. Θα πω ένα καινούριο που αγόρασα πρόσφατα από τα Sephora. Είναι από τη σειρά couleur multi-action το no.13 "fruits rouges stormy pink". Μπορείτε να το δείτε εδώ και εδώ.Αν μου κάνετε αυτή την ερώτηση σε μια βδομάδα από τώρα, σίγουρα η απάντηση θα είναι διαφορετική,χιχι :)
8) Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας? Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο?
Έχω κόλλημα με τα μάτια. Πάντα βάζω eyeliner :D
9) Συμπληρώστε την φράση " Μακιγιάζ για μένα σημαίνει................................ "
...... ότι επεμβαίνεις στο πρόσωπό σου με σκοπό να τονίσεις τα δυνατά σου σημεία.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι too much γιατί κινδυνεύεις να μοιάζεις με κλόουν :)
10) Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια κλπ... Ομορφιά ή ανασφάλεια?
Ομορφιά?? Δεν θα το 'λεγα! Κιτς και ανασφάλεια,ίσως, ειδικά όταν ένα άτομο επιλέγει να έχει ΟΛΑ τα παραπάνω και σε υπερβολικό βαθμό.
Με τη σειρά μου κάνω tag:
και όποια άλλη θέλει :D
 

12 σχόλια:

  1. Τέλειες οι απαντήσεις σου!!! Με έβγαλες ασπροπρόσωπη σε αυτό το tag!!
    Συμφωνούμε σε πολλά σημεία!

    Φιλάκιαααααα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλές οι απαντήσεις σου! Είμαι μέλος στο blog σου με το όνομα όλγα κόνια ρη και σε παρακολουθώ! Θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :o Σε είχα κάνει και μάλιστα ήμουν από τις πρώτες! Έχει ξανασυμβεί αυτό, εμένα να με δείχνει μέλος σε κάποιο blog, ενώ ο κάτοχος του Blog να μη με βλέπει. Θα διαγραφώ και θα ξαναγίνω μέλος. Πες μου αν με βλέπεις :*

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίο tag! Πολύ ενδιαφέρον! Θα το κάνω κι εγώ κάποια στιγμή αν δε με taggάρει κάποιος. Σήμερα έκανα ένα tag post, είναι ελεύθερο για όλους, αν σ'αρέσει μπορείς να το κάνεις κι εσύ. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή